Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych : narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami / Magdalena Kowalska.

By: Kowalska, Magdalena Jolanta [Autor]Contributor(s): Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2023. Description: 340 stron : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788320825657Other title: Narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientamiSubject(s): Marketing relacyjny | Relacje z klientami | Marketing contentOnline resources: Spis treści
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 343206 339.138 Checked out 14/05/2025 1000343206
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 343207 339.138 Available 1000343207
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 343204 339.138 Tylko na miejscu 1000343204
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 343205 339.138 Available 1000343205

Bibliografia na stronach 319-340.

Projekt finansowany w ramach programu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod nazwą "Regionalna Inicjatywa Doskonałości" w latach 2019-2023, nr projektu 001/RID/2018/19, kwota finansowania 10 684 000,00