Konsument i rynek, badania marketingowe, strategie i działania marketingowe : księga jubileuszowa z okazji 50-lecia pracy twórczej prof. zw. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej / pod redakcją Magdaleny Sobocińskiej.

Contributor(s): Sobocińska, Magdalena [Redakcja] | Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2023. Description: 560 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788367400640; 9788367400657Subject(s): Badania marketingowe -- 1990- | Marketing -- 1990-Genre/Form: Monografia
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 345405 339.138 Tylko na miejscu 1000345405

Bibliografia przy referatach.