Narracje w rachunkowości jako narzędzie zarządzania wrażeniem / Katarzyna Czajkowska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.

By: Czajkowska, Katarzyna (rachunkowość) [Autor]Contributor(s): Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo [Wydawca] | Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań) [Instytucja sprawcza]Material type: TextTextLanguage: Polish Summary language: English Publication details: Poznań : Wydawnictwo UEP, 2024. Description: 334 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788382112047; 9788382112054Other title: Narratives in accounting as a tool of impression management [Other title]Subject(s): Rachunkowość | Narracja | ImageOnline resources: Click here to access online | Okładka | Spis treści Dostępne również w wersji elektronicznej.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 345437 657 Tylko na miejscu 1000345437
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 345438 657 Available 1000345438

Tytuł angielski na stronie 325.

Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 301-323.

Dostępne również w wersji elektronicznej.

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach Programu „Doskonała nauka II. Moduł: Wsparcie monografii naukowych"

Streszczenie w języku angielskim.