Local cover image
Local cover image

Marketing doświadczeń : jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów? / Monika Boguszewicz-Kreft.

By: Boguszewicz-Kreft, Monika [Autor]Contributor(s): CeDeWu [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : CeDeWu, 2024. Edition: Wydanie IVDescription: 301 stron : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminAudience: Poziom nauczania: Szkoły wyższe | Specjaliści ds. marketinguISBN: 9788381029124Uniform titles: Zarządzanie doświadczeniem klienta w usługach (pol.) Subject(s): Marketing -- aspekt psychologiczny | Marketing usług | Marketing -- zarządzanie | Marketing doświadczeń | Komunikacja marketingowa | Lojalność konsumentów | Marketing doświadczeń | Marketing sensoryczny | Satysfakcja konsumentów | Zarządzanie i marketingGenre/Form: Materiały pomocnicze | Opracowanie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 346514 339.138 Checked out 25/06/2025 1000346514
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 346513 339.138 Tylko na miejscu 1000346513

Wydanie I opublikowane pod tytułem "Zarządzanie doświadczeniem klienta w usługach".

Bibliografia na stronach 277-297.

Dla studentów marketingu i zarządzania oraz dla osób zawodowo zajmujących się komunikacją rynkową i marketingiem.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image