Marka : [wizja i tworzenie marki] / Leslie de Chernatony ; przekł. Aleksandra Kania.

By: De Chernatony, Leslie, (1953- )Contributor(s): Misztal-Kania, Aleksandra [Tł.] | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Series: Ekonomia i ZarządzaniePublication details: Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2003. Description: 261 s. : il. ; 25 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8389120097Uniform titles: From brand vision to brand evaluation (pol.) Subject(s): Znaki handlowe -- podręczniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 254367 339.138 Available 1000254367
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 254366 339.138 Available 1000254366
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 254365 339.138 Available 1000254365
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 254364 339.138 Available 1000254364
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 254368 339.138 Available 1000254368

Bibliogr. przy rozdz. Indeks.