Marketing wartości / Peter Doyle ; [tł. Adam Janiszewski, Andrzej Święch].

By: Doyle, Peter, (1943- )Contributor(s): Janiszewski, Adam [Tł.] | Święch, Andrzej [Tł.] | Wydawnictwo FELBERG [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : Wydawnictwo Felberg SJA, 2003. Description: XVII, 420 s. : il. ; 25 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 838866722XUniform titles: Value-based marketing (pol.) Subject(s): Marketing -- zarządzanie -- podręczniki | Zarządzanie przedsiębiorstwem -- podręczniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 254415 339.138 Checked out 09/05/2025 1000254415
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 254414 339.138 Checked out 02/06/2025 1000254414
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 254413 339.138 Available 1000254413
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 254412 339.138 Checked out 27/05/2025 1000254412
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 254411 339.138 Checked out 10/09/2025 1000254411

Indeks.