PR a społeczne zaangażowanie biznesu, czyli Jak budować relacje z grupami ważnymi dla firmy i realnie zmieniać świat na lepsze : praca zbiorowa /
Public relations a społeczne zaangażowanie biznesu, czyli Jak budować relacje z grupami ważnymi dla firmy i realnie zmieniać świat na lepsze Jak budować relacje z grupami ważnymi dla firmy i realnie zmieniać świat na lepsze
pod red. Agaty M. Golewskiej-Stafiej ; aut. Karol Kowalski [et al.] ; wstępem opatrzyli Piotr Czarnowski, Paweł Łukasiak ; posł. opatrzył Przemek Pohrybieniuk.
- Warszawa : Fundacja Komunikacji Społecznej, 2004.
- 89 s. ; 21 cm.
U dołu okł.: "Komunikowanie na rzecz CSR czyli społecznej odpowiedzialności biznesu".
8392122607
Działalność charytatywna--Polska--1990---studium przypadku. Public relations--Polska--1990---studium przypadku. Wizerunek przedsiębiorstwa--Polska--1990---studium przypadku.