Łódzki, Bartłomiej.

Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku / Bartłomiej Łódzki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2010. - 233 s. : il. ; 23 cm. - Acta Universitatis Wratislaviensis. Komunikowanie i Media . - Acta Universitatis Wratislaviensis. Komunikowanie i Media Acta Universitatis Wratislaviensis nr 3312 .

W serii gł.: ISSN 0239-6661 ; no 3312.

Bibliogr. s. 217-223. Indeks.


Streszcz. w jęz. ang.

9788322931882


Polska. Sejm Rzeczypospolitej Polskiej (1989- ) --opinia publiczna.
Polska. Sejm Rzeczypospolitej Polskiej (1989- ) --wybory (2005).


Komunikacja audiowizualna publiczna--Polska--1990-.
Mass media i polityka--Polska--1990-.
Mass media i opinia publiczna.
Wybory prezydenckie (Polska ; 2005).
Wybory--w mass mediach--Polska--1990-.
Polityka mass mediów--Polska--1990-.