Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku /
Bartłomiej Łódzki.
- Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2010.
- 233 s. : il. ; 23 cm.
- Acta Universitatis Wratislaviensis. Komunikowanie i Media .
- Acta Universitatis Wratislaviensis. Komunikowanie i Media Acta Universitatis Wratislaviensis nr 3312 .
W serii gł.: ISSN 0239-6661 ; no 3312.
Bibliogr. s. 217-223. Indeks.
Streszcz. w jęz. ang.
9788322931882
Polska. Sejm Rzeczypospolitej Polskiej (1989- ) --opinia publiczna. Polska. Sejm Rzeczypospolitej Polskiej (1989- ) --wybory (2005).
Komunikacja audiowizualna publiczna--Polska--1990-. Mass media i polityka--Polska--1990-. Mass media i opinia publiczna. Wybory prezydenckie (Polska ; 2005). Wybory--w mass mediach--Polska--1990-. Polityka mass mediów--Polska--1990-.