Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations /
pod redakcją Igora Borkowskiego i Kariny Stasiuk-Krajewskiej.
- Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2011.
- 225 stron : ilustracje ; 23 cm.
- Dziennikarstwo i Media, 2 2082-8322 ; Acta Universitatis Wratislaviensis, no 3355 0239-6661 ; .
- Acta Universitatis Wratislaviensis. Dziennikarstwo i Media 2 Acta Universitatis Wratislaviensis nr 3355 .
Tekst częściowo tłumaczony z języka hiszpańskiego. Spis treści również w języku angielskim. Streszczenie rozdziałów w języku angielskim.
9788322932469
Kapuściński, Ryszard (1932-2007) --recepcja. Kapuściński, Ryszard (1932-2007) --krytyka i interpretacja.
Public relations. Wizerunek przedsiębiorstwa. Prasa--aspekt społeczny.