Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations / pod redakcją Igora Borkowskiego i Kariny Stasiuk-Krajewskiej. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2011. - 225 stron : ilustracje ; 23 cm. - Dziennikarstwo i Media, 2 2082-8322 ; Acta Universitatis Wratislaviensis, no 3355 0239-6661 ; . - Acta Universitatis Wratislaviensis. Dziennikarstwo i Media 2 Acta Universitatis Wratislaviensis nr 3355 .


Tekst częściowo tłumaczony z języka hiszpańskiego.
Spis treści również w języku angielskim.
Streszczenie rozdziałów w języku angielskim.

9788322932469


Kapuściński, Ryszard (1932-2007) --recepcja.
Kapuściński, Ryszard (1932-2007) --krytyka i interpretacja.


Public relations.
Wizerunek przedsiębiorstwa.
Prasa--aspekt społeczny.