TY - BOOK AU - Kall,Jacek AU - Perchla-Włosik,Aleksandra AU - Raciniewska,Alicja AU - Sempruch-Krzemińska,Katarzyna ED - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. TI - Marka modowa: jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę? SN - 9788320823141 PY - 2018/// CY - Warszawa PB - Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne KW - Moda KW - socjologia KW - kaba KW - aspekt psychologiczny KW - Branding (marketing) KW - Towary markowe KW - zarządzanie KW - aspekt ekonomiczny KW - Preferencje konsumenta KW - DBN KW - Konsumenci KW - Towaroznawstwo KW - Zarządzanie KW - Marka (ekonomia) KW - Marketing narodowy KW - Opracowanie KW - Styl życia, moda i uroda KW - Zarządzanie i marketing N1 - Bibliografia na stronach 215-222 ER -