TY - BOOK AU - Gregor,Bogdan AU - Kaczorowska-Spychalska,Dominika AU - Kalińska-Kula,Magdalena AU - Kozielski,Robert AU - Król,Lech C. AU - Ludwiński,Mariusz AU - Maciorowski,Artur AU - Mazurek-Łopacińska,Krystyna AU - Mazurek,Grzegorz AU - Mruk,Henryk AU - Pomykalski,Andrzej AU - Wiktor,Jan W. ED - Wydawnictwo Naukowe PWN. TI - Marketing w erze technologii cyfrowych: nowoczesne koncepcje i wyzwania T2 - Marketing SN - 9788301202248 PY - 2018/// CY - Warszawa PB - PWN KW - Marketing cyfrowy KW - kaba KW - Marketing w Internecie KW - Badania marketingowe KW - metodologia KW - Marketing KW - innowacje KW - Branding (marketing) KW - Decyzje KW - DBN KW - Gospodarka oparta na wiedzy KW - Komunikacja marketingowa KW - Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) KW - Monografia KW - Zarządzanie i marketing N1 - Bibliografia na stronach 255-266, netografia na stronach 267-272; Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu UR - http://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2018/11/100000317976/100000317976_Gregor_MarketingWErze.pdf UR - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004459880.jpg UR - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx004459880.pdf ER -