Karpińska-Krakowiak, Małgorzata.

Kapitał marki w mediach społecznościowych : perspektywa konsumenta / Małgorzata Karpińska-Krakowiak ; Uniwersytet Łódzki. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 175 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.

Nazwa instytucji sprawczej w formule copyrightu.

Bibliografia na stronach 133-157. Wykaz cytowanych filmów i materiałów graficznych pochodzących ze źródeł internetowych na stronach 159-162.




Streszczenie w języku angielskim.

9788381422819 9788381422826


1901-2000
1945-1989
1989-2000
2001-


Towary markowe--aspekt społeczny.
Media społecznościowe--aspekt ekonomiczny.
Komunikacja marketingowa
Konsumenci
Marka (ekonomia)
Marketing cyfrowy
Media społecznościowe


Monografia


Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing