Golczyk, Piotr.
Jak zbudować efektywny dział marketingu : dowiedz się, dlaczego 80% szefów firm nie ufa szefom marketingu, i jak to zmienić /
Piotr Golczyk.
- Gdynia : Novae Res, 2018.
- 158, [2] strony ; 20 cm.
Na stronie tytułowej: #marketing-operations, #data-driven-marketing, #data-driven-management, #agie-marketing, #martech, #data-scientist, #revenue-marketing, #ceo, #cmo, #marketing-management, #martech, #adtech, #customer-experience-management, #marteching, #marketing, #zmot, #fmot, #smot, #zmot, #stimulus, #data, #effective-marketing, #scrum, #kanban, #marketing-automation, #management, #programmatic, #cto, #cio.
ISBN: 9788381472173
Tematy--Hasło przedmiotowe ogólne (rzeczowe): Marketing--zarządzanie--poradniki. Marketing Przywództwo Psychologia biznesu
Tematy--Hasło formalne: Poradnik
Index Terms--Curriculum Objective: Zarządzanie i marketing