Janowski, Marcin (ekonomia).

Postrzeganie marki i lojalność klientów usług kurierskich w Polsce / Marcin Janowski ; Uniwersytet Szczeciński. - Wydanie I. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020. - 133, [2] strony : ilustracje ; 24 cm. - Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, t. (1253) 1179 0860-2751 ; . - Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński t. 1179 .

Bibliografia na stronach 127-131.


Streszczenie w języku angielskim.

9788379724291


2001-


Stosunki klienci-dostawcy.
Branding (marketing).
Lojalność wobec marki.
Usługi kurierskie.
Jakość usług
Lojalność konsumentów
Marka (ekonomia)
Przedsiębiorstwo
Usługi kurierskie


Polska


Monografia
Raport z badań


Transport i logistyka
Zarządzanie i marketing