TY - BOOK AU - Wendel,Stephen AU - Bogusławska,Katarzyna ED - Grupa Wydawnicza Helion. TI - Jak zmienić zachowanie użytkowników i zdobyć wiernych klientów: zastosowania psychologii i ekonomii behawioralnej SN - 9788328374294 PY - 2021/// CY - Gliwice PB - Helion KW - Interakcja człowiek-komputer KW - kaba KW - Postawy konsumentów KW - Konsumenci KW - psychologia KW - Ekonomia behawioralna KW - DBN KW - Decyzje KW - Nawyki konsumenckie KW - Nowy produkt KW - Poradnik KW - Gospodarka, ekonomia, finanse KW - Psychologia KW - Zarządzanie i marketing N1 - Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie II - dotyczy oryginału; Na książce nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly; Bibliografia na stronach 323-332 UR - https://www.biblos.pk.edu.pl/ST/2021/06/100000333442/100000333442_Wendel_JakZmienic.pdf ER -