MINIB Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych : kwartalnik naukowy Instytutu Lotnictwa. Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych : minib MINIB Marketing of Scientific and Research Organizations , Dane tekstowe. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowe Instytutu Lotnictwa, 2013-. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : 12 cm + dokument towarzyszący. - Kwart. - 2013, nr 1=7 (marz.)-.

Opis wg s. tyt. druk. dokumentu towarzyszącego, zawierającego : słowo wstępne, spis treści numeru, abstrakty artykułów oraz inf. o publikujących autorach. Współwyd. w kierunku przeciwnym wydanie w jęz. ang.: MINIB Marketing of Scientific and Research Organizations : the quarterly scientific journal published by the Institute of Aviation.

Kontynuuje numerację poprzedniego tyt. wydawanego w ramach serii "Prace Instytutu Lotnictwa".




Wymagania sprzętowe : Adobe Reader.


Streszcz. ang., pol.

2353-8503 = Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych (Multimedia) = Mark Inst. Nauk. Badaw. (Multimed.)


Nauka--aspekt ekonomiczny--Polska--1990---czasopisma.
Innowacje--zarządzanie--1990---czasopisma.
Badania--aspekt ekonomiczny--Polska--1990---czasopisma.
Badania techniczne--komercjalizacja--1990---czasopisma.
Badania--komercjalizacja--1990---czasopisma.