MINIB Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych : kwartalnik naukowy Instytutu Lotnictwa.
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych : minib MINIB Marketing of Scientific and Research Organizations
, Dane tekstowe.
- Warszawa : Wydawnictwa Naukowe Instytutu Lotnictwa, 2013-.
- 1 dysk optyczny (CD-ROM) : 12 cm + dokument towarzyszący.
- Kwart.
- 2013, nr 1=7 (marz.)-.
Opis wg s. tyt. druk. dokumentu towarzyszącego, zawierającego : słowo wstępne, spis treści numeru, abstrakty artykułów oraz inf. o publikujących autorach. Współwyd. w kierunku przeciwnym wydanie w jęz. ang.: MINIB Marketing of Scientific and Research Organizations : the quarterly scientific journal published by the Institute of Aviation.
Kontynuuje numerację poprzedniego tyt. wydawanego w ramach serii "Prace Instytutu Lotnictwa".
Wymagania sprzętowe : Adobe Reader.
Streszcz. ang., pol.
2353-8503
= Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych (Multimedia)
= Mark Inst. Nauk. Badaw. (Multimed.)
Nauka--aspekt ekonomiczny--Polska--1990---czasopisma. Innowacje--zarządzanie--1990---czasopisma. Badania--aspekt ekonomiczny--Polska--1990---czasopisma. Badania techniczne--komercjalizacja--1990---czasopisma. Badania--komercjalizacja--1990---czasopisma.