Media i Marketing Polska / Media & Marketing Polska 2003 Nr 6(100)- 2010 Nr 11/12(383) M&MP 2010 Nr 13(384)-Nr 8(478) Media Marketing Polska 2019 Nr 9(479)- MMP 2019, nr 9(479)- redaktor naczelny Piotr Pokrzywa. - Warszawa : VFP Communications, 1999-. - 40 cm. - Miesięcznik, Nr 13 = 384 (kwiecień 2010)- - Tygodnik, 2005- Nr 11/12 = 383 (2010) Dwutygodnik, 1999-2004 - Nr 1=1 (27 stycznia-9 lutego 1999)-.

Od nr 21=139 (2004) zmiana formatu - 30 cm. Od 2000, nr 16 częste zmiany redaktorów. Od 2001, nr 2 redaktor naczelny: Marzenna M. Reyher. Od 2019, nr 9 tytuł: Media Marketing Polska. Od 2019, nr 9 odmienna interpretacja tytułu: MMP. Od 2018, nr 5 redaktor naczelny Tomasz Wygnański.

Od 2006 dodatek "Słownik Mediów, Reklamy i Marketingu" zawierający miesięcznie wydawane leksykony: Badania Marketingowe, BTL i Merchandising, Internet, Kreacja i Produkcja, Marketing Mobilny, Outdoor, Prasa, Public Relations, Radio, Telewizja.

Czasopismo powstało z połączenia "Marketing Polska" oraz "Media Polska". Od 2011 co roku z jednym z numerów czasopisma jest współwydawany Raport ... . Agencje Reklamowe i Domy Mediowe.

1507-174X = Media i Marketing Polska = Media Mark. Pol.


Reklama--czasopisma.


Czasopisma polskie--1990-.