TY - BOOK AU - Escher,Iwona AU - Ścibich-Kopiec,Aleksandra AU - Łapińska,Justyna ED - Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). TI - Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki SN - 9788323160212 PY - 2024/// CY - Toruń PB - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika KW - Lojalność konsumentów KW - DBN KW - Marketing KW - Muzea i centra nauki KW - Relacje biznesowe KW - Zarządzanie relacjami z klientami KW - Polska KW - Opracowanie KW - Raport z badań KW - Gospodarka, ekonomia, finanse KW - Zarządzanie i marketing N1 - Bibliografia, netografia na stronach 208-231; Dla pracowników interaktywnych centrów nauki, którzy biorą udział w tworzeniu strategii (polityki) obsługi klientów instytucjonalnych w takich podmiotach ER -