Issues for a subscription

Normal view Brief history Full history

Subscription information for Media i Marketing Polska /

The current subscription began on 2003-07-27 and is issued for 1 issues

The first subscription was started on 2003-07-27

BUEK

Location: Magazyn

Available issues

Telewizja... - raport specjalny: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008(suplement); Raport. Dzienniki... 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009(suplement); Magazyny ... - raport specjalny: 2001, 2003, 2004, 2006, 2007, 2009(suplement); Agencje reklamowe i domy mediowe... - raport: 2001, 2002, 2002/2003, 2003/2004, 2004/2005, 2005/2006, 2007, 2008, 2009, 2010(suplement); BTL ... - raport specjalny: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2007(suplement); Almanach Plus: 2001, 2002(suplement); Dziesięciolatki: 2001, 2002, 2003, 2004(suplement); Piętnastolatki: 2002(suplement); I-biz: 2002, 2007, 2008(suplement); Drukarnie: 2002, 2003(suplement); Cierpią, ale ida do przodu: 2002(suplement); Outdoor: 2002, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009(suplement); Gadżety: 2002, 2003, 2004, 2005, 2006(suplement); Tutti-Frutti: 2002(suplement); Złota Strzała 2002 - Konkurs Marketingu Bezpośredniego(suplement); Kronika Mediów i Reklamy 2002, 2006, 2007(suplement); 10 lat - Jubileusz (2002)(suplement); Konkurs Reklamy "Kreatura" 2001-2002, 2003, 2004/2005,(suplement); Radio 2002, 2003, 2004, 2006, 2007, 2008(suplement); Biznes - Trendy (czerwiec 2002)(suplement); Biura Reklamy 2003, 2004, 2005, 2006, 2007(suplement); Pięciolatki 2003(suplement); Supermarket News, dod. spec. do nr 21/2003, dod.spec.do nr 11, 20/2005; Nr 7,10/2006(suplement); Podsumowanie roku 2003, 2004(suplement); Najlepsze Polskie Reklamy. Raport Specjalny 2003(suplement); Marketer Roku. Marka Roku 2003, 2004, 2006, 2007(suplement); Bazy Danych-raport specjalny 2004(suplement); Com Stelacja. magazyn grupy euro rscg 2004(suplement); Trade Express 2005/1-12, 2006/1-12, 2007/1-10(suplement); Raport BTL 2004/2005 ; 2005/2006(suplement); Raport. Magazyny 2005, 2006, 2007, 2009(suplement); Raport. Marketerzy 2005, 2006, 2007(suplement); Almanach mediów i reklamy 2005/2006; 2006/2007; 2009/2010(suplement); Raport. Marketing Services 2005, 2006, 2007(suplement); Dlaczego magazyny? 2005, 2006(suplement); 2005 Vademecum marketing services cz. 1, 2006 cz. 2,3(suplement); 2005 Raport Specjalny Kronika 2005(suplement); Dlaczego magazyny? 2005, 2006(suplement); Auto dla menadżera 2005, 2006(suplement); 2005 Magazyny o wnętrzach(suplement); Systemy wystawiennicze i POS-y 2005, 2006(suplement); 2005 Bankowość dla menedżera(suplement); 2005 5 lat Dom prasy regionalnej(suplement); 2006 BtoB- almanach prasy(suplement); 2006 Raport CAM Media. Kreatywne Media 2006(suplement); 2006 Druk ,papier, kreacja(suplement); 2006, 2010 Agencje reklamowe i domy mediowe(suplement); 2006 Target, 2007 Target młodzież,2008 Target mężczyzna, Target kobieta, Target, kadra zarządzająca; Target rodzice i dzieci(suplement); 2006 Słownik Mediów i Reklamy(suplement); 2006, 2008 Golden Arrow(suplement); Golden Drum 2006(suplement); 2006 Chimera(suplement); 2006 Arteria SA(suplement); 2006 Business Products(suplement); 2006 Czas marketingu interaktywnego. Raport z konferencji(suplement); 2006 Unilever 15 lat w Polsce(suplement); 2006 Polska Telefonia Cyfrowa 10 lat na rynku(suplement); 2006 Polkomtel 10 lat na rynku(suplement); 2006, 2007 Kreatywne media : raport CAM Media(suplement); Raport internet 2007, 2008, 2009, 2010(suplement); 2007 Media Business nr 1-2(suplement); 2007, 2009 Rynek muzyczny w Polsce(suplement); 2007, 2008, 2009 Raport. Agencje marketingu zintegrowanego.(suplement); 2007 Mistrz Handlu i Usług(suplement); 2007, 2008 i -biz.(suplement); 2007, 2008, 2009 Ambient media(suplement); 2007, 2008, 2009 Licencje na polskim rynku(suplement); 2007 10 lat TVN(suplement); 2007, 2009 Raport. Biura reklamy(suplement); 2007, 2009 Druk , papier, kreacja(suplement); 2007 Media Business Kronika(suplement); 2007 Wprost 1982-2007(suplement); 2007 Franchising(suplement); 2008 Rynek nieruchomości(suplement); 2008 COTY - 15 lat w Polsce(suplement); 2008 Sport. Marketing sportowy. Media sportowe(suplement); 2008 Wokół szklanego ekranu(suplement); 2008 Style(suplement); 2008 Wnętrza & Dizajn(suplement); Programy lojalnościowe 2008, 2009, 2010(suplement); 2008 Kreatywne Media(suplement); 2008 Style(suplement); 2008 Eventy i szkolenia(suplement); 2008 Wokół szklanego ekranu(suplement); 2008, 2009 Telewizje dziecięce(suplement); 2008 Raport Radio(suplement); 2008 Agencje Marketingu Zintegrowanego(suplement); 2009 Media .Dzieci .Rodzice(suplement); 2009 Custom Publishing(suplement); 2009, 2010 Raport strategiczny IAB Polska. Internet 2008. Polska - Europa - Świat.(suplement); 2009 Energia społeczna odpowiedzialność biznesu.(suplement); 2009 Eventy i Szkolenia(suplement); 2009, 2010 Licencje(suplement); 2009 Identyfikacja Wizualna Luty, Listopad(suplement); 2009 Programy Lojalnościowe(suplement); 2009 Digital Signage(suplement); 2009 Outsourcing Recepta na Sukces(suplement); 2009 Media Dzieci Rodzice(suplement); 2009, 2010 Soprt Media Marketing(suplement); 2009 Promocja Miast i Ragionów(suplement); 2009 Wielki Format(suplement); 2009 Kronika(suplement); 2009 Mapa Producantów oraz Dostawców POS i Systemów Wystawienniczych w Polsce(suplement); 2009 Mapa Producentów i Dostawców Materiałów Raklamowych(suplement); 2010 Handel nr 01(255)(suplement); 2010 CSR Ekologicznie i prospołecznie. Etyczny biznes. filantropia w nowym wydaniu.(suplement); 2010 Trusted Brand(suplement); 2010 Raport Strategiczny IAB Polska(suplement); 2010 Produkt -Man -Kobieta - Brand - Poradnik brand advertising online(suplement); 2010 Marketing mobilny -poradnik(suplement); 2010 WoMM - poradnik(suplement); 2010 Wideomarketing(suplement); 2010 Biura reklamy w Polsce(suplement); 2010 Telewizje dla najmłodszych(suplement); 2010 Realizacja projektów internetowych - poradnik(suplement); 2010 Gry w marketingu - poradnik(suplement); 2010 MMP Big Press(suplement); 2010 Sport media , marketing, sponsoring.(suplement); 2010 Almanach media i reklamy 2009/2010(suplement); 2010 Kronika 2010(suplement); CD-ROM Agencje Reklamowe. Domy Mediowe 2009(suplement); CD-ROM Kreatura 2006/2007(suplement); CD-ROM Polska Korporacja Targowa 2003(suplement); 2012 Raport strategiczny IAB Polska Internet 2011(suplement); 2012 CSR Corporate Social Responsibility(suplement); 2014 Internet 2013(suplement); 2014 Agencje Eventowe. Raport Specjalny(suplement); Archiwum dostępne w bazie EMIS Emerging Markets Information Service na stanowiskach internetowych; 1999 nr 2-22 (2-22); 2000 nr 1-24 (23-46); 2001 nr 1-24 (47-70); 2002 nr 1-22 (71-94); 2003 nr 1-24 (95-118); 2004 nr 1-30/31 (119-148/149); 2005 nr 1/2-51/52 (149-194); 2006 nr 1/2- 51/52 (195-239); 2007 nr 1/2- 51/52 (240-284); 2008 nr 1/2- 52/53 (285- 331); 2009 nr 1/2-51/52 (332-376); 2010 nr 1/2-3, 7/8-20 (377-378, 381-391); 2011 nr 1-2, 5,10-12 (392-393, 396, 400-402); 2012 nr 1-9 (403-410); 2013 nr 9-12; 2014 nr 1/2-10; Archiwum dostępne w bazie EMIS Emerging Markets Information Service na stanowiska[..]

Issues summary

vtls000001210