000 01828cam a2200349 i 4500
001 zz2004890725
003 NUKAT
005 20241231095807.0
020 _a8392122607
035 _a(OCoLC)749632298
040 _aWR U/al
_cWR U/al
_dWR U/dl
_dWR U/JHs
_dWR U/dl
_dKR 93/BJs
245 0 0 _aPR a społeczne zaangażowanie biznesu, czyli Jak budować relacje z grupami ważnymi dla firmy i realnie zmieniać świat na lepsze : praca zbiorowa /
_cpod red. Agaty M. Golewskiej-Stafiej ; aut. Karol Kowalski [et al.] ; wstępem opatrzyli Piotr Czarnowski, Paweł Łukasiak ; posł. opatrzył Przemek Pohrybieniuk.
246 3 _aPublic relations a społeczne zaangażowanie biznesu, czyli Jak budować relacje z grupami ważnymi dla firmy i realnie zmieniać świat na lepsze
246 3 0 _aJak budować relacje z grupami ważnymi dla firmy i realnie zmieniać świat na lepsze
260 _aWarszawa :
_bFundacja Komunikacji Społecznej,
_c2004.
300 _a89 s. ;
_c21 cm.
336 _aTekst
_btxt
_2rdacontent
337 _aBez urządzenia pośredniczącego
_bn
_2rdamedia
338 _aWolumin
_bnc
_2rdacarrier
500 _aU dołu okł.: "Komunikowanie na rzecz CSR czyli społecznej odpowiedzialności biznesu".
650 7 _aDziałalność charytatywna
_zPolska
_y1990-
_vstudium przypadku.
_2kaba
_946410
650 7 _aPublic relations
_zPolska
_y1990-
_vstudium przypadku.
_2kaba
_982286
650 7 _aWizerunek przedsiębiorstwa
_zPolska
_y1990-
_vstudium przypadku.
_2kaba
_982287
700 1 _aKowalski, Karol.
_946403
700 1 _aCzarnowski, Piotr.
_eWstęp
_95848
700 1 _aŁukasiak, Paweł.
_eWstęp
_946404
700 1 _aPohrybieniuk, Przemek.
_ePosł.
_946405
700 1 _aGolewska-Stafiej, Agata M.
_eRed.
_946411
920 _a83-921226-0-7
942 _2z
_cBKM
999 _c24287
_d24287