000 | 01206cam a2200301 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | xx002003291 | ||
003 | NUKAT | ||
005 | 20241231113955.0 | ||
020 | _z9788372525081 | ||
035 | _a(OCoLC)751558430 | ||
040 |
_aWA 14/DG _cWA 14/DG _dKR 93/MSs |
||
100 | 1 |
_aŁapczyński, Mariusz. _955630 |
|
245 | 1 | 0 |
_aDrzewa klasyfikacyjne i regresyjne w badaniach marketingowych / _cMariusz Łapczyński. |
260 |
_aKraków : _bWydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie , _c2010. |
||
300 |
_a95 s. : _bil. ; _c24 cm. |
||
336 |
_aTekst _btxt _2rdacontent |
||
337 |
_aBez urządzenia pośredniczącego _bn _2rdamedia |
||
338 |
_aWolumin _bnc _2rdacarrier |
||
504 | _aBibliogr. s. 93-95. | ||
650 | 7 |
_aAnaliza regresji _vpodręczniki akademickie. _2kaba _968986 |
|
650 | 7 |
_aDrzewa (teoria grafów) _vpodręczniki akademickie. _2kaba _990423 |
|
650 | 7 |
_aAnaliza dyskryminacyjna _vpodręczniki akademickie. _2kaba _980888 |
|
650 | 7 |
_aBadania marketingowe _xmetody statystyczne _vpodręczniki akademickie. _2kaba _937699 |
|
710 | 2 |
_aUniwersytet Ekonomiczny (Kraków). _bWydawnictwo. _4pbl _9100777 |
|
920 | _z978-83-7252-508-1 | ||
942 |
_2z _cBKW |
||
999 |
_c42245 _d42245 |