000 | 02107cam a2200421 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | xx004004502 | ||
003 | NUKAT | ||
005 | 20241231101950.0 | ||
020 | _a9788380881617 | ||
020 |
_a9788380881624 _qe-ISBN |
||
035 | _a(OCoLC)995406656 | ||
040 |
_aŁ U/AC _cŁ U/AC _dŁ U/AC _dŁ U/MRs _dWR O/MB _dSZCZ 010/JTs _dŁ U/AC |
||
099 | _aja2017007551 | ||
100 | 1 |
_aKurek-Kokocińska, Stanisława. _945980 |
|
245 | 1 | 0 |
_aStudia bibliotekoznawcze w Polsce : _bhistoria i ewolucja w latach 1945-2015 : ze szczególnym uwzględnieniem przykładu Uniwersytetu Łódzkiego / _cStanisława Kurek-Kokocińska. |
260 |
_aŁódź : _bWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, _c2016. |
||
300 |
_a202 s. ; _c25 cm. |
||
336 |
_aTekst _btxt _2rdacontent |
||
337 |
_aBez urządzenia pośredniczącego _bn _2rdamedia |
||
338 |
_aWolumin _bnc _2rdacarrier |
||
490 | 1 | _aBibliologia. Kształcenie Pracowników Książki i Informacji | |
504 | _aBibliogr. s. 181-196. | ||
530 | _aDostępne również w formie elektronicznej. | ||
610 | 2 | 7 |
_aUniwersytet Łódzki. _bKatedra Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej _xrozprawy akademickie. _2kaba _9131880 |
650 | 7 |
_aBibliotekoznawstwo _zPolska _xrozprawy akademickie. _2kaba _9131881 |
|
650 | 7 |
_aBibliotekoznawstwo _xstudia i nauczanie (akademickie) _zPolska _y1945-. _2kaba _9131882 |
|
650 | 7 |
_aBibliotekoznawstwo _xstudia i nauczanie (akademickie) _zPolska _zŁódź _y1945-. _2kaba _9131883 |
|
650 | 7 |
_aInformacja naukowa _zPolska _xrozprawy akademickie. _2kaba _9131884 |
|
650 | 7 |
_aInformacja naukowa _xstudia i nauczanie (akademickie) _zPolska _y1945-. _2kaba _9131885 |
|
650 | 7 |
_aInformacja naukowa _xstudia i nauczanie (akademickie) _zPolska _zŁódź _y1945-. _2kaba _9131886 |
|
710 | 2 |
_aUniwersytet Łódzki. _bWydawnictwo. _4pbl _9100677 |
|
830 | 0 |
_aBibliologia. _pKształcenie Pracowników Książki i Informacji _9131887 |
|
856 | 4 | 1 |
_uhttp://hdl.handle.net/11089/43361 _zRepozytorium Uniwersytetu Łódzkiego |
920 | _a978-83-8088-161-7 | ||
920 |
_a978-83-8088-162-4 _qe-ISBN |
||
942 |
_2z _cBKC |
||
999 |
_c62962 _d62962 |