000 | 07236nam a2200457 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | xx005634405 | ||
003 | NUKAT | ||
005 | 20241231095247.0 | ||
020 |
_a9788367163118 _qISBN wersja papierowa |
||
020 |
_a9788367163293 _qISBN EPUB |
||
020 |
_a9788367163309 _qISBN MOBI |
||
020 |
_a9788367163316 _qISBN PDF |
||
035 | _a(OCoLC)1423792419 | ||
040 |
_aKR 7/AK _bpol _erda _cKR 7/AKs |
||
041 | 1 |
_apol _heng |
|
100 | 1 |
_aChou, Yu-kai _d(1986- ). _eAutor _9162587 |
|
240 | 1 | 0 |
_aActionable gamification _l(pol.) _9162589 |
245 | 1 | 0 |
_aGrywalizacja w praktyce : _bcoś więcej niż punkty, odznaki i rankingi / _cYu-kai Chou przełożyły: Agnieszka Kasprzyk, Nina Lubiejewska. |
250 | _aWydanie I, polskie. | ||
260 |
_aWarszawa : _bOSMPOWER sp. z o.o., _c2023. |
||
300 |
_a626, [1] strona : _bilustracje ; _c21 cm. |
||
336 |
_aTekst _btxt _2rdacontent |
||
337 |
_aBez urządzenia pośredniczącego _bn _2rdamedia |
||
338 |
_aWolumin _bnc _2rdacarrier |
||
504 | _aBibliografia na stronach 621-[627]. | ||
650 | 7 |
_aGrywalizacja. _2kaba _9135443 |
|
650 | 7 |
_aProjektowanie zorientowane na użytkownika. _2kaba _9104506 |
|
650 | 7 |
_aGry internetowe _xaspekt psychologiczny. _2kaba _9162606 |
|
650 | 7 |
_aGry komputerowe _xaspekt psychologiczny. _2kaba _9162605 |
|
650 | 7 |
_aMotywacja (psychologia). _2kaba _929720 |
|
700 | 1 |
_aKasprzyk, Agnieszka _c(tłumacz). _eTłumaczenie _992703 |
|
700 | 1 |
_aLubiejewska, Nina. _eTłumaczenie _9162586 |
|
710 | 2 |
_aOSMPOWER. _eWydawca _4pbl _9148436 |
|
920 |
_a978-83-67163-11-8 _qISBN wersja papierowa |
||
920 |
_a978-83-67163-29-3 _qISBN EPUB |
||
920 |
_a978-83-67163-30-9 _qISBN MOBI |
||
920 |
_a978-83-67163-31-6 _qISBN PDF |
||
942 |
_2z _cBKW |
||
999 |
_c87315 _d87315 |