000 07236nam a2200457 i 4500
001 xx005634405
003 NUKAT
005 20241231095247.0
020 _a9788367163118
_qISBN wersja papierowa
020 _a9788367163293
_qISBN EPUB
020 _a9788367163309
_qISBN MOBI
020 _a9788367163316
_qISBN PDF
035 _a(OCoLC)1423792419
040 _aKR 7/AK
_bpol
_erda
_cKR 7/AKs
041 1 _apol
_heng
100 1 _aChou, Yu-kai
_d(1986- ).
_eAutor
_9162587
240 1 0 _aActionable gamification
_l(pol.)
_9162589
245 1 0 _aGrywalizacja w praktyce :
_bcoś więcej niż punkty, odznaki i rankingi /
_cYu-kai Chou przełożyły: Agnieszka Kasprzyk, Nina Lubiejewska.
250 _aWydanie I, polskie.
260 _aWarszawa :
_bOSMPOWER sp. z o.o.,
_c2023.
300 _a626, [1] strona :
_bilustracje ;
_c21 cm.
336 _aTekst
_btxt
_2rdacontent
337 _aBez urządzenia pośredniczącego
_bn
_2rdamedia
338 _aWolumin
_bnc
_2rdacarrier
504 _aBibliografia na stronach 621-[627].
650 7 _aGrywalizacja.
_2kaba
_9135443
650 7 _aProjektowanie zorientowane na użytkownika.
_2kaba
_9104506
650 7 _aGry internetowe
_xaspekt psychologiczny.
_2kaba
_9162606
650 7 _aGry komputerowe
_xaspekt psychologiczny.
_2kaba
_9162605
650 7 _aMotywacja (psychologia).
_2kaba
_929720
700 1 _aKasprzyk, Agnieszka
_c(tłumacz).
_eTłumaczenie
_992703
700 1 _aLubiejewska, Nina.
_eTłumaczenie
_9162586
710 2 _aOSMPOWER.
_eWydawca
_4pbl
_9148436
920 _a978-83-67163-11-8
_qISBN wersja papierowa
920 _a978-83-67163-29-3
_qISBN EPUB
920 _a978-83-67163-30-9
_qISBN MOBI
920 _a978-83-67163-31-6
_qISBN PDF
942 _2z
_cBKW
999 _c87315
_d87315