000 03840nam a2200373 i 4500
001 xx005829666
003 NUKAT
005 20250409125338.0
020 _a9788394483234
_q(oprawa miękka)
040 _aKR 7/MN
_bpol
_erda
_cKR 7/MN
046 _k2024
100 1 _aWesołowski, Jacek
_c(informatyka).
_eAutor
_9176728
245 1 0 _aProjektowanie przeżyć.
_nT. 2 /
_cJacek Wesołowski.
260 _a[Miejsce nieznane] :
_bWonderland Enginerring,
_c© 2024.
300 _a497 stron :
_bilustracje ;
_c24 cm.
336 _aTekst
_btxt
_2rdacontent
337 _aBez urządzenia pośredniczącego
_bn
_2rdamedia
338 _aWolumin
_bnc
_2rdacarrier
380 _aKsiążki
380 _aPublikacje fachowe
385 _aProgramiści
388 1 _a2001-
500 _aNa okładce nazwa cyklu: Inżyniera gier.
500 _aNa okładce: konstruowanie reguł rozgrywki, instrumenty narracji, zarządzanie zaangażowaniem, modele psychologiczne i konsekwencje, kompozycja oczekiwań, ekonomia zasobów.
650 7 _aProgramowanie (informatyka)
_2DBN
_9173964
655 7 _aGry komputerowe
_2DBN
_9176312
655 7 _aPoradnik
_2DBN
_9173941
658 _aInformatyka i technologie informacyjne
710 2 _aWonderland Engineering Jacek Wesołowski.
_eWydawca
_4pbl
_9176727
920 _a978-83-944832-3-4 (oprawa miękka)
942 _2z
_cBKW
999 _c92998
_d92998