Badania marketingowe : metody i techniki /
Kaczmarczyk, Stanisław (1945- ).
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wydanie III. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1995. - 499, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 487-491. Indeks.
Dla studentów i pracowników naukowych wyższych uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych na uniwersytetach, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menedżerów i pracowników (badaczy) firm marketingowych.
8320809703
Badania marketingowe.
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wydanie III. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1995. - 499, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 487-491. Indeks.
Dla studentów i pracowników naukowych wyższych uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych na uniwersytetach, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menedżerów i pracowników (badaczy) firm marketingowych.
8320809703
Badania marketingowe.