Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk.

By: Kaczmarczyk, Stanisław, (1945- ) [Autor]Contributor(s): Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1995. Edition: Wydanie IIIDescription: 499, [1] strona : ilustracje ; 21 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8320809703Subject(s): Badania marketingowe
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 203691 Available 1000203691

Bibliografia na stronach 487-491. Indeks.

Dla studentów i pracowników naukowych wyższych uczelni ekonomicznych oraz kierunków ekonomicznych na uniwersytetach, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menedżerów i pracowników (badaczy) firm marketingowych.