Rozwój nowego produktu : metody i uwarunkowania /
Rutkowski, Ireneusz (1953- ).
Rozwój nowego produktu : metody i uwarunkowania / Ireneusz P. Rutkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 308 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 303-308.
Dla studentów uczelni ekonomicznych, kadry kierowniczej przedsiębiorstw, menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ofertą marketingową, rozwój i wprowadzanie na rynek nowych produktów, a także dla projektantów.
9788320816921
Produkty nowe--zarządzanie.
Rozwój nowego produktu : metody i uwarunkowania / Ireneusz P. Rutkowski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 308 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 303-308.
Dla studentów uczelni ekonomicznych, kadry kierowniczej przedsiębiorstw, menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ofertą marketingową, rozwój i wprowadzanie na rynek nowych produktów, a także dla projektantów.
9788320816921
Produkty nowe--zarządzanie.