Rozwój nowego produktu : metody i uwarunkowania / Ireneusz P. Rutkowski.

By: Rutkowski, Ireneusz, (1953- ) [Autor]Contributor(s): Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. Description: 308 stron : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788320816921Subject(s): Produkty nowe -- zarządzanie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 273827 339.138 Available 1000273827
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 273828 339.138 Available 1000273828
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 273829 339.138 Available 1000273829
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 273830 339.138 Available 1000273830
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 273831 339.138 Available 1000273831
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 273832 339.138 Available 1000273832
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 273833 339.138 Available 1000273833
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 273834 339.138 Checked out 25/06/2025 1000273834
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 273835 339.138 Available 1000273835
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 273826 339.138 Available 1000273826

Bibliografia na stronach 303-308.

Dla studentów uczelni ekonomicznych, kadry kierowniczej przedsiębiorstw, menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ofertą marketingową, rozwój i wprowadzanie na rynek nowych produktów, a także dla projektantów.