Badania marketingowe /
Kaden, Robert J.
Badania marketingowe / Robert J. Kaden ; tł. Grzegorz Łuczkiewicz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. - 227 s. ; 24 cm.
Dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych różnego typu, ale zainteresuje również przesiębiorców oraz osoby pragnące poznać tajniki badań marketingowych.
9788320817553
Badania marketingowe.
Małe i średnie przedsiębiorstwa--zarządzanie.
Badania marketingowe / Robert J. Kaden ; tł. Grzegorz Łuczkiewicz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. - 227 s. ; 24 cm.
Dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych różnego typu, ale zainteresuje również przesiębiorców oraz osoby pragnące poznać tajniki badań marketingowych.
9788320817553
Badania marketingowe.
Małe i średnie przedsiębiorstwa--zarządzanie.