Badania marketingowe / Robert J. Kaden ; tł. Grzegorz Łuczkiewicz.

By: Kaden, Robert JContributor(s): Łuczkiewicz, Grzegorz [Tł.] | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2008. Description: 227 s. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788320817553Uniform titles: Guerrilla marketing research (pol.) Subject(s): Badania marketingowe | Małe i średnie przedsiębiorstwa -- zarządzanieOnline resources: Click here to access online
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 279018 339.138 Available 1000279018
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 279019 339.138 Available 1000279019
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 279020 339.138 Available 1000279020
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 279021 339.138 Available 1000279021
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 279022 339.138 Available 1000279022

Dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych różnego typu, ale zainteresuje również przesiębiorców oraz osoby pragnące poznać tajniki badań marketingowych.