Marketing według Teda Levitta /
Levitt, Theodore (1925-2006).
Marketing według Teda Levitta / Theodore Levitt ; [tł. Anna Kanclerz]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2008. - 330 s. : il. ; 22 cm.
Na s. tyt. i okł.: "Ponadczasowa klasyka marketingu: Innowacyjne naśladownictwo. Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu. Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie". Globalizacja rynków. Reklama: "poezja dopasowania". Na s. tyt. i okł.: "Harvard Business School Press".
Indeks.
9788324609062
Marketing.
Marketing według Teda Levitta / Theodore Levitt ; [tł. Anna Kanclerz]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2008. - 330 s. : il. ; 22 cm.
Na s. tyt. i okł.: "Ponadczasowa klasyka marketingu: Innowacyjne naśladownictwo. Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu. Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie". Globalizacja rynków. Reklama: "poezja dopasowania". Na s. tyt. i okł.: "Harvard Business School Press".
Indeks.
9788324609062
Marketing.