Marketing według Teda Levitta / Theodore Levitt ; [tł. Anna Kanclerz].

By: Levitt, Theodore, (1925-2006)Contributor(s): Kanclerz, Anna [Tł.] | Grupa Wydawnicza Helion [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: English Publication details: Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2008. Description: 330 s. : il. ; 22 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788324609062Uniform titles: Ted Levitt on marketing (pol.) Subject(s): Marketing
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 283587 Available 1000283587

Na s. tyt. i okł.: "Ponadczasowa klasyka marketingu: Innowacyjne naśladownictwo. Sukces marketingowy dzięki zróżnicowaniu. Marketing produktów niematerialnych i ich wytwarzanie". Globalizacja rynków. Reklama: "poezja dopasowania".

Na s. tyt. i okł.: "Harvard Business School Press".

Indeks.