Marketing w praktyce : praktyka (i teoria) biznesu /
Düssel, Mirko.
Marketing w praktyce : praktyka (i teoria) biznesu / Tyt. oryg.: Handbuch Marketingpraxis Mirko Düssel ; [przekł. z j. niem. Beata Moryl]. - Warszawa : Wydawnictwo BC.edu, 2009. - 441, [1] s. : il. ; 24 cm. - BC edu Biznes . - Biznes - BC.edu .
Na okł.: Od analizy do strategii marketingowej, wypracowanie taktyki, praktyczne wdrożenie i kontrola realizacji.
Bibliogr. s. 431-436. Skorowidz.
9788361655480
Marketing--podręczniki.
Marketing w praktyce : praktyka (i teoria) biznesu / Tyt. oryg.: Handbuch Marketingpraxis Mirko Düssel ; [przekł. z j. niem. Beata Moryl]. - Warszawa : Wydawnictwo BC.edu, 2009. - 441, [1] s. : il. ; 24 cm. - BC edu Biznes . - Biznes - BC.edu .
Na okł.: Od analizy do strategii marketingowej, wypracowanie taktyki, praktyczne wdrożenie i kontrola realizacji.
Bibliogr. s. 431-436. Skorowidz.
9788361655480
Marketing--podręczniki.