Marketing w praktyce : praktyka (i teoria) biznesu / Mirko Düssel ; [przekł. z j. niem. Beata Moryl].

By: Düssel, MirkoContributor(s): Moryl, Beata [Tł.] | Wydawnictwo BC.edu [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Original language: German Series: Biznes - BC.eduPublication details: Warszawa : Wydawnictwo BC.edu, 2009. Description: 441, [1] s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788361655480Other title: Tyt. oryg.: Handbuch MarketingpraxisSubject(s): Marketing -- podręczniki
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 287791 Available 1000287791

Na okł.: Od analizy do strategii marketingowej, wypracowanie taktyki, praktyczne wdrożenie i kontrola realizacji.

Bibliogr. s. 431-436. Skorowidz.