Markowa obsługa klientów : nowe źródło przewagi nad konkurencją /
Barlow, Janelle (1943- ).
Markowa obsługa klientów : nowe źródło przewagi nad konkurencją / Tyt. oryg.: Branded customer service Janelle Barlow, Paul Stewart ; przeł. Anna Stelmach. - Warszawa : Wolters Kluwer business : International Publishing Service. IPS Wydawnictwo, 2010. - 236 s. : il. ; 24 cm. - Sprzedaż, Obsługa Klienta . - Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM .
Bibliogr. s. 227-229. Indeks.
9788376015750
Obsługa klientów.
Towary markowe.
Branding (marketing).
Nazwa firmy.
Markowa obsługa klientów : nowe źródło przewagi nad konkurencją / Tyt. oryg.: Branded customer service Janelle Barlow, Paul Stewart ; przeł. Anna Stelmach. - Warszawa : Wolters Kluwer business : International Publishing Service. IPS Wydawnictwo, 2010. - 236 s. : il. ; 24 cm. - Sprzedaż, Obsługa Klienta . - Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM .
Bibliogr. s. 227-229. Indeks.
9788376015750
Obsługa klientów.
Towary markowe.
Branding (marketing).
Nazwa firmy.