Efekty reklamy i ich pomiar /
Woźniczka, Jarosław (1964- ).
Efekty reklamy i ich pomiar / Jarosław Woźniczka. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012. - 165 s. : il. ; 24 cm.
Wybrana literatura s. 161-163.
Dla studentów kierunków i specjalności kształcących w zakresie marketingu i komunikacji marketingowej oraz osób zawodowo zajmujących się tą dziedziną zarządzania.
9788376951942
Reklama--wskaźnik skuteczności.
Konsumenci--badania.
Efekty reklamy i ich pomiar / Jarosław Woźniczka. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012. - 165 s. : il. ; 24 cm.
Wybrana literatura s. 161-163.
Dla studentów kierunków i specjalności kształcących w zakresie marketingu i komunikacji marketingowej oraz osób zawodowo zajmujących się tą dziedziną zarządzania.
9788376951942
Reklama--wskaźnik skuteczności.
Konsumenci--badania.