Efekty reklamy i ich pomiar / Jarosław Woźniczka.

By: Woźniczka, Jarosław, (1964- )Contributor(s): Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextPublication details: Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012. Description: 165 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788376951942Subject(s): Reklama -- wskaźnik skuteczności | Konsumenci -- badania
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 325154 659.1 Available 1000325154
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 299575 659.1 Checked out 07/05/2025 1000299575

Wybrana literatura s. 161-163.

Dla studentów kierunków i specjalności kształcących w zakresie marketingu i komunikacji marketingowej oraz osób zawodowo zajmujących się tą dziedziną zarządzania.