Marketing terytorialny : miasto i region na rynku /
Szromnik, Andrzej (1948- ).
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 4 poszerz. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2012. - 451 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [425]-442. Indeks.
Dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów.
9788326438950
Marketing terytorialny.
Marketing terytorialny--Polska--1990-.
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 4 poszerz. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2012. - 451 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [425]-442. Indeks.
Dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów.
9788326438950
Marketing terytorialny.
Marketing terytorialny--Polska--1990-.