Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik.

By: Szromnik, Andrzej, (1948- )Contributor(s): Wolters Kluwer Polska [pbl]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2012. Edition: Wyd. 4 poszerzDescription: 451 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788326438950Subject(s): Marketing terytorialny | Marketing terytorialny -- Polska -- 1990-
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 324709 332 Available 1000324709
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 324710 332 Available 1000324710
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 302407 332 Available 1000302407
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 302408 332 Available 1000302408
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 302403 332 Available 1000302403
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 302404 332 Available 1000302404
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 302405 332 Available 1000302405
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 302406 332 Available 1000302406

Bibliogr. s. [425]-442. Indeks.

Dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów.