Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego /
Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego /
pod red. Wandy Patrzałek.
- Poznań ; Wrocław : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2012.
- 290 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy art.
Dla teoretyków i praktyków zajmujących się analizą i tworzeniem przekazów reklamowych, a także dla studentów kierunków ekonomicznych, socjologicznych, psychologicznych i prawniczych specjalizujących się w badaniach współczesnej reklamy.
Streszcz. ang. przy art.
9788372053145
Reklama--podręczniki akademickie.
Reklama--aspekt społeczny.
Reklama--prawo--Kraje Unii Europejskiej.
Bibliogr. przy art.
Dla teoretyków i praktyków zajmujących się analizą i tworzeniem przekazów reklamowych, a także dla studentów kierunków ekonomicznych, socjologicznych, psychologicznych i prawniczych specjalizujących się w badaniach współczesnej reklamy.
Streszcz. ang. przy art.
9788372053145
Reklama--podręczniki akademickie.
Reklama--aspekt społeczny.
Reklama--prawo--Kraje Unii Europejskiej.