Kreowanie i zmiana współczesnego przekazu reklamowego / pod red. Wandy Patrzałek.

Contributor(s): Patrzałek, Wanda, (1955- ) [Red.] | Wyższa Szkoła Bankowa (Poznań). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish Summary language: English Publication details: Poznań ; Wrocław : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2012. Description: 290 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788372053145Subject(s): Reklama -- podręczniki akademickie | Reklama -- aspekt społeczny | Reklama -- prawo -- Kraje Unii EuropejskiejOnline resources: Okładka | Spis treści
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 320794 Available 1000320794
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 304890 Available 1000304890

Bibliogr. przy art.

Dla teoretyków i praktyków zajmujących się analizą i tworzeniem przekazów reklamowych, a także dla studentów kierunków ekonomicznych, socjologicznych, psychologicznych i prawniczych specjalizujących się w badaniach współczesnej reklamy.

Streszcz. ang. przy art.