Prawne aspekty reklamy w ustawodawstwie polskim, europejskim i międzynarodowym : orzecznictwo /
Walczak, Ryszard (prawnik).
Prawne aspekty reklamy w ustawodawstwie polskim, europejskim i międzynarodowym : orzecznictwo / Ryszard Walczak. - Stan prawny na 1 stycznia 2001 r. - Warszawa ; Poznań : Iuris, 2001. - 605, [3] s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 210-221.
Praca może być przydatna przede wszystkim dla prawników, studentów studiujących zagadnienia marketingu i reklamy, dla osób zawodowo zajmujących się tworzeniem reklam i prowadzeniem kampanii reklamowych.
Tekst częśc. ang.
8391345092
Reklama--prawo.
Reklama--prawo--legislacja.
Reklama--prawo--orzecznictwo.
Prawne aspekty reklamy w ustawodawstwie polskim, europejskim i międzynarodowym : orzecznictwo / Ryszard Walczak. - Stan prawny na 1 stycznia 2001 r. - Warszawa ; Poznań : Iuris, 2001. - 605, [3] s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 210-221.
Praca może być przydatna przede wszystkim dla prawników, studentów studiujących zagadnienia marketingu i reklamy, dla osób zawodowo zajmujących się tworzeniem reklam i prowadzeniem kampanii reklamowych.
Tekst częśc. ang.
8391345092
Reklama--prawo.
Reklama--prawo--legislacja.
Reklama--prawo--orzecznictwo.