Prawne aspekty reklamy w ustawodawstwie polskim, europejskim i międzynarodowym : orzecznictwo / Ryszard Walczak.

By: Walczak, Ryszard (prawnik)Contributor(s): Polskie Wydawnictwo Prawnicze Iuris [pbl]Material type: TextTextLanguage: Polish, English Publication details: Warszawa ; Poznań : Iuris, 2001. Edition: Stan prawny na 1 stycznia 2001 rDescription: 605, [3] s. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 8391345092Subject(s): Reklama -- prawo | Reklama -- prawo -- legislacja | Reklama -- prawo -- orzecznictwo
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 238842 Available 1000238842
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 238843 Available 1000238843

Bibliogr. s. 210-221.

Praca może być przydatna przede wszystkim dla prawników, studentów studiujących zagadnienia marketingu i reklamy, dla osób zawodowo zajmujących się tworzeniem reklam i prowadzeniem kampanii reklamowych.

Tekst częśc. ang.