Skuteczność niekomercyjnych instytucji otoczenia biznesu we wspieraniu innowacji marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw /

Wiśniewska, Sylwia (ekonomia).

Skuteczność niekomercyjnych instytucji otoczenia biznesu we wspieraniu innowacji marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw / Sylwia Wiśniewska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015. - 185 s. : il. ; 24 cm. - Monografie : prace doktorskie / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, nr 24 1898-6439 ; . - Monografie - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie nr 24 .

Bibliogr. s. 163-178.

9788372526977


Marketing--innowacje--Polska--1990---rozprawy akademickie.
Przedsiębiorstwa--innowacje--Polska--1990---rozprawy akademickie.
Przedsiębiorstwa--innowacje--badania--rozprawy akademickie.