Skuteczność niekomercyjnych instytucji otoczenia biznesu we wspieraniu innowacji marketingowych małych i średnich przedsiębiorstw / Sylwia Wiśniewska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.

By: Wiśniewska, Sylwia (ekonomia)Contributor(s): Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków). Wydawnictwo [pbl]Material type: TextTextSeries: Monografie - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie ; nr 24Publication details: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015. Description: 185 s. : il. ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminISBN: 9788372526977Subject(s): Marketing -- innowacje -- Polska -- 1990- -- rozprawy akademickie | Przedsiębiorstwa -- innowacje -- Polska -- 1990- -- rozprawy akademickie | Przedsiębiorstwa -- innowacje -- badania -- rozprawy akademickie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 315571 Available 1000315571
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 315572 Available 1000315572
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 315573 Available 1000315573
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 315574 Available 1000315574
Basic collection Basic collection BUEK Magazyn 315575 Available 1000315575

Bibliogr. s. 163-178.