Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania /
Skorek, Monika.
Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania / Monika Skorek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 219 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 193-207.
Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, przede wszystkim menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, pracownicy agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
9788320823462
2001-
Branding (marketing).
Marketing--aspekt społeczny.
Postawy konsumentów.
Marka (ekonomia)
Konsumenci
Marketing
Zachowanie
Branding (marketing)--studium przypadku.
Monografia
Gospodarka, ekonomia, finanse
Socjologia i społeczeństwo
Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania / Monika Skorek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. - 219 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 193-207.
Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, przede wszystkim menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, pracownicy agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
9788320823462
2001-
Branding (marketing).
Marketing--aspekt społeczny.
Postawy konsumentów.
Marka (ekonomia)
Konsumenci
Marketing
Zachowanie
Branding (marketing)--studium przypadku.
Monografia
Gospodarka, ekonomia, finanse
Socjologia i społeczeństwo