Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania / Monika Skorek.

By: Skorek, Monika [Autor]Contributor(s): Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019. Description: 219 stron : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminAudience: MenedżerowieISBN: 9788320823462Subject(s): 2001- | Branding (marketing) | Marketing -- aspekt społeczny | Postawy konsumentów | Marka (ekonomia) | Konsumenci | Marketing | Zachowanie | Branding (marketing) -- studium przypadku | Gospodarka, ekonomia, finanse | Socjologia i społeczeństwoGenre/Form: Monografia
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 329746 339.138 Checked out 29/05/2025 1000329746
Reading room collection Reading room collection BUEK Czytelnia Główna 329747 339.138 Tylko na miejscu 1000329747

Bibliografia na stronach 193-207.

Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, przede wszystkim menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, pracownicy agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.

Publikacja dofinansowana z dotacji na utrzymanie potencjału badawczego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego