Marketing doświadczeń : jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów ? /
Boguszewicz-Kreft, Monika.
Marketing doświadczeń : jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów ? / Monika Boguszewicz-Kreft. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 301 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 277-297.
9788381023665
2001-
Marketing--aspekt psychologiczny.
Marketing usług.
Marketing--zarządzanie.
Marketing doświadczeń.
Komunikacja marketingowa
Lojalność konsumentów
Marketing doświadczeń
Marketing sensoryczny
Satysfakcja konsumentów
Materiały pomocnicze
Opracowanie
Zarządzanie i marketing
Marketing doświadczeń : jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów ? / Monika Boguszewicz-Kreft. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 301 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 277-297.
9788381023665
2001-
Marketing--aspekt psychologiczny.
Marketing usług.
Marketing--zarządzanie.
Marketing doświadczeń.
Komunikacja marketingowa
Lojalność konsumentów
Marketing doświadczeń
Marketing sensoryczny
Satysfakcja konsumentów
Materiały pomocnicze
Opracowanie
Zarządzanie i marketing