Marketing doświadczeń : jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów ? / Monika Boguszewicz-Kreft.

By: Boguszewicz-Kreft, Monika [Autor]Contributor(s): CeDeWu [Wydawca]Material type: TextTextPublication details: Warszawa : CeDeWu, 2020. Edition: Wydanie IIIDescription: 301 stron : ilustracje ; 24 cmContent type: Tekst Media type: Bez urządzenia pośredniczącego Carrier type: WoluminAudience: Poziom nauczania: Szkoły wyższe | Specjaliści ds. marketinguISBN: 9788381023665Subject(s): 2001- | Marketing -- aspekt psychologiczny | Marketing usług | Marketing -- zarządzanie | Marketing doświadczeń | Komunikacja marketingowa | Lojalność konsumentów | Marketing doświadczeń | Marketing sensoryczny | Satysfakcja konsumentów | Zarządzanie i marketingGenre/Form: Materiały pomocnicze | Opracowanie
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 332215 339.138 Checked out 30/05/2025 1000332215
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 332216 339.138 Checked out 12/05/2025 1000332216
Reference collection Reference collection BUEK Wypożyczalnia 332217 339.138 Checked out 07/06/2025 1000332217

Bibliografia na stronach 277-297.