Lokowanie idei w reklamie : studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu youtube /
Cymanow-Sosin, Klaudia.
Lokowanie idei w reklamie : studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu youtube / Klaudia Cymanow-Sosin. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020. - 370, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 341-360.
9788381803656
2001-
Reklama--badania--metodologia.
Perswazja (psychologia)--aspekt społeczny.
Kreatywność--aspekt społeczny.
YouTube.
Neuromarketing.
Analiza treści i zawartości mediów
Reklama
Wartość
YouTube
Polska
Monografia
Media i komunikacja społeczna
Socjologia i społeczeństwo
Kultura i sztuka
Lokowanie idei w reklamie : studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu youtube / Klaudia Cymanow-Sosin. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020. - 370, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 341-360.
9788381803656
2001-
Reklama--badania--metodologia.
Perswazja (psychologia)--aspekt społeczny.
Kreatywność--aspekt społeczny.
YouTube.
Neuromarketing.
Analiza treści i zawartości mediów
Reklama
Wartość
YouTube
Polska
Monografia
Media i komunikacja społeczna
Socjologia i społeczeństwo
Kultura i sztuka